هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بلکون آنتالیا

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره بلکون است که درمنطقه ی زیبای بلک که در نزدیکی آنتالیا قرار گرفته است و به خاطر  بخاطر دوره های معروف گلف بین المللی که در آن برگزار می گردد شهرت دارد. هتل بلکون آنتالیا دارای اتاق هایی زیبا با امکاناتی سشوار, اینترنت, مینی بار و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی رو به استخر برای مسافران تور آنتالیامی باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی نظیر استخر روباز ، باغ ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، سونا ، اسپا و مرکز سلامتی ، ماساژ ، وان آب داغ ، حمام ، و همچنین اتاق بازی برای کودکان فراهم کرده است. رستوران, کافه, کافی شاپ, فست فود از امکانات ویژه هتل بلکون آنتالیامی باشد. 

امکانات هتل بلکون آنتالیا:

 مینی فوتبال، تنیس روی میز, بیلیارد, استخرهای بزرگ برای آب تنی, حمام آفتاب مخصوص مسافران تور آنتالیا, سونا و حمام با وان آب داغ, در کنار استخر رستوران و بار, پارکینگ, باغ ،تنیس روی میز ،  اسپا و مرکز سلامتی ، ماساژ، زمین بازی کودکان, کافه ، بوفه ، ساندویچ فروشی, اتاق غیرسیگاری ها و ... که برای مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

هتل توریست آنتالیا

یکی از هتل های زیبا و مدرن آنتالیا هتل 4 ستاره  توریست است. هتل توریست آنتالیا دارای نمای زیبای رو به دریا می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مدرن با مکاناتی عالی نظیر سشوار, اینترنت, مینی بار, ال سی دی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل توریست آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا استخر روباز, ماساژ, سونا, حمام ترکی, زمین بازی, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ, اسب سواری و ... فراهم کرده تا آنها در زمان اوقات فراغت به آنجا بروند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای مختلف و خوشمزه و از ویژگی های خوب آن این است که مسافران هم می توانند در سالن غذا خوری و یا کنار استخر میل کنند. خدمات رستوران 24 ساعته در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل توریست آنتالیا:

استخر رو باز, اینترنت, ماساژ, سونا و حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی برای کودکان, اتاق های مخصوص برای معلولین, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ و اسب سواری, دوچرخه, سوئیت های مخصوص تازه عروسان و ... که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

از هتل های خوب و شیک آنتالیا هتل 4 ستاره رز ریزورت است که در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلو متری مرکز شهر آنتالیاقرار گرفته است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق مناسب و تمیز با امکاناتی بالا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی مانند بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان و ... فراهم کرده تا مسافران اوقت خوشی را سپری کنند. رستوران و کافی شاپ هتل رز ریزورت آنتالیادارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ و انواع دسرها و نوشیدنی ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران با غذاهای متنوع, سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد برای مسافران تور آنتالیا , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: